Kad je kava Lavazza u pitanju, poznat je njihov oglas “Parfem iz limenke završi u šalici!”, tvrdnja iz reklame Paulista, 1968. godine.
Glavna predstavljanja u području njihove ambalaže slijede jedno drugo kroz cijelo 20. stoljeće: nakon limenke, vrećica, nakon čega slijedi polilaminat 1971., s Qualità Rossa.
Slijedeći ovu “tradiciju” uvođenja i inovacija, s jednoporcijskim kapsulama za Espresso Point sustav 1989., rođenim na 1X patentu iz 1983., BLUE – Najbolji Lavazza Ultimate Espresso (2004.) dodan je njihovoj obitelji, koja će se dalje razvijati u kapsulama A Modo Mio (2007).
Glavna predstavljanja u području Lavazza ambalaže slijede jedno drugo kroz cijelo 20. stoljeće: nakon limenke, vrećica, nakon čega IH slijedi polilaminat 1971., s Qualità Rossa.
Ovako su nekako išle te inovacije koje su polako uvodili kao pionir u tom području:
- kapsule i aparat za Espresso Point sustav, rane 1990-e
- prve kapsule BLUE sustava – Best Lavazza Ultimate Espresso, 2004
- prvi aparat BLUE sustava – Best Lavazza Ultimate Espresso, 2004.
Kava se dotjeruje za posebne prilike: posebna pakiranja za posebne projekte, kao što je Kalendar.
Rađaju se paketi posvećeni Kalendaru, najprije jednostavne tematske “kutije”, zatim pravi trenuci predane komunikacije: za onaj iz 2005. posvećen svijetu cirkusa, na primjer, paket u obliku velikog vrha krio se unutar osnovnih elemenata koji je pratio džepnu verziju kalendara, uz neizbježnu kavu.
Poklon kutija posvećena kalendaru “Espress Yourself” za 2005. godinu, 2004. godine je bila stvarno pravi Lavazza hit sa svojim posebnim oblikom cirkuskog šatora.
Ali godine “poklon paketa” bliže se kraju: novo tisućljeće donosi eksploziju mogućnosti i postaje uobičajeno kombinirati proizvode s tematskim komunikacijama za svaki događaj. Više nije potrebno koristiti samo Lavazza omot: pakiranje kave za kućnu upotrebu ponovno zauzima središnje mjesto, a dodaci zauzvrat postaju proizvodi. Za to je definitivno dokaz posebno pakiranje crvene kvalitete 50. godina, 2021. godine.